Dynamo's | (meer informatie) |
Startmotoren | (meer informatie) |
Remzadels | (meer informatie) |
Injectoren | (meer informatie) |
Verstuivers | (meer informatie) |
Repareren kan op 2 manieren:
100% Reparatie | Alle directe slijtdelen worden vervangen of opgezuiverd en gereinigd |
Deelreparatie | Alleen de defecte delen worden vervangen zodat het onderdeel weer 100% functioneert |
Reparatie van startmotoren en dynamo's
100% Reparatie:
- De starter wordt eerst op de testbank getest.
- De starter wordt gedemonteerd en alle delen worden gereinigd en getest.
- Defecte delen worden vervangen.
- Het anker wordt meestal afgedraaid en uitgestoken.
- De starter wordt weer gemonteerd en nogmaals op de testbank getest.
- De starter wordt gespoten met lak.
Goedkope reparatie op verzoek:
- De starter wordt eerst op de testbank getest.
- De starter wordt gedemonteerd.
- Er wordt een prijsopgave gedaan aan de klant.
- Bij reparatie worden de defecte delen vervangen.
- De starter wordt getest op de testbank.
- Er wordt alleen garantie gegeven op de nieuwe onderdelen
Reparatie van remzadels
Bij de reparatie van remzadels wordt als volgt te werk gegaan:
- Het remzadel wordt gedemonteerd.
- Alle onderdelen worden gereinigd.
- De reparatieset wordt gemonteerd.
- Het zadel wordt gelakt.
Reparatie van injectoren
Injectoren worden eerst getest op inspuitbeeld, lekkage en opbrengst.
Bij foutieve resultaten worden alle filters, kapjes en ringen verwijderd. Vervolgens worden de injectoren gereinigd in een ultrasoon bad waarna weer wordt getest op inspuitbeeld, lekkage en opbrengst.
Bij goede resultaten worden de filters, ringen en kapjes nieuw gemonteerd.
Hiermee reinigen wij de injectoren
Reparatie van verstuivers
Verstuivers worden eerst getest op inspuitbeeld, kraakklasse en dichtheid. Bij foute beelden wordt er gedemonteerd en gereinigd en worden de defecte delen vervangen. Hierna wordt de verstuiver opnieuw afgesteld en getest.